Saturday 11 February 2012

Buku : Puisi Untuk Nadina

Assalamualaikum

Aku baru habis baca buku Puisi Untuk Nadina yang ditulis oleh Bahruddin Bekri.Memang best..Aku asek tergelak gelak je baca buku nyh.Kadang - kadang sampai aku tak sanggup nak baca ayat seterusnya sebab dah dapat agak benda memalukan yang terjadi lepas tu.Hahaha =D


Inilah cover buku tu.Actually semua novel Bahruddin Bekri best.Kebanyakannya aku dah baca.Bahasa yang dia guna pun relax-II je.

Watak utama Borhan.Dia ny bukan lelaki handsome.Rambut dia jenis kerinting kembang macam afro tu.Miskin and pelajaran pun tak tinggi.Even dia banyak kekurangan tapi dia baik sangat.Suka tolong orang,hormat and sayang kat mak dia.Aku macam dah jatuh cinta lak dengan watak dia ni.Cerita ni jugak sedarkan aku yang kita tak sepatutnya pandang rupa semata-mata.Yang penting ialah hati.Cewahh..

Nadina ke Nadia ? hehe..Nadina ni pulak anak Tan Sri,cantik and pandai.Cukup pakej lah.Tapi berlagak..Selalu bergaduh dengan Borhan.Kan orang cakap jangan benci sangat pada seseorang nanti jadi sayang.Tu lah yang jadi kat cerita ni.Last-II mereka bercinta.

Ceritanya pun tak adalah jiwang sangat tapi banyak unsur humour.Memang bestlah.Korang cuba try test baca.Mesti puas hati.Thumbs up !
Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment