Thursday 9 February 2012

Korean Girls Group,SNSD

Assalamualaikum

Korang semua kenal SNSD ataupun Girls Generation tak ? Kumpulan Korea yang famous tuh.Ahlinya semua ada 9 orang and they're so gorgeous,cantik,comel-comel belaka.Sape yang minat Korea maybe kenal lah dyeorang ny.



See ? Really cute right ?

Group leader : Taeyeon..(first picture from left)
Ahli-ahli lain : Yoona , Jessica , Hyoyeon , Tiffany , Seohyun , Sooyoung , Sunny and Yuri
Umur dyeorang ni antara 23 tahun hingga 21 tahun.Still fresh and young.

Aku memang minat group ni.Lagu dyeorang semua best and video Clip mereka so adorable.Antara lagu yang best :
- Gee
- Oh !
- The Boys
- Hoot
and ada lah beberapa lagi..

Aku dengar cerita,dyeorang dah dipilih since remaja lagi untuk masuk group ny.Dekat 7 tahun jugak kena berlatih menyanyi and menari.

Memandangkan aku ni fan dyeorang,saja je nak berkongsi dengan korang semua.Info yang aku tahu pasal dyeorang pun tak banyak. So sape-II yang tahu tu share-II la kat aku ye.hehe

Ermm..tapi2..tapi kan..memang lah nampak dyeorang ny semua cantik,tapi korang dapat bayangkan tak rupa dyeorang ny without mekap ? nak tengok macam mana ? 
See you at next entry .

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment